Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Jobb

Av Kristina - 8 juni 2009 20:05

Usch är så himla dålig på att hinna skriva här inne. Dagarna går så himla fort och det är fullt upp hela tiden tycker jag. Det är fullt upp med både moa och moly och alt det vanliga som ska göras. Idag har jag varit duktig och hunnit baka lite småkakor. Molly satt en stund i babysittern och blev inspirerad av mamma:-) Det ska börjas med bakning i tid:-)

<:AtomicElement class="">De ringde idag med från henkes jobb och han ska börja imorgon. Han har fått 5 veckor till att börja med. de har tagit in 5-6 personer tror jag det var. kul att det börjar vända och att han fick några veckor. sedan är det ju industristägning och efter det får vi se så kanske han kan få mer. det är ju alltid bra med lite i alla fall med riktig lön och spara a-kasse dagar.

<:AtomicElement class="">så nu ska man vara hemma ensam med barnen. det är man ju inte van vid eftersom henke varit hemma hela tiden. går säkert bra är bara lämningen på dagis på morgonen som känns lite stressig då man ska upp pch ge moa frukost och klä på molly och mata henne och helst hinna äta själv också:-) men det ör ju bara att komma in i rutinen. henke ska ju jobba skift så det är ju bara varannan vecka som jag är ensam på morgonen. kul att han fått lite jobb i alla fall.

<:AtomicElement class="">dock är det fruktansvärt dåligt väder, hade kunnat vara lite roligare så man kunde vara ute en del. idag har det regnat i princip hela dagen från 11 tiden. vi hann gå en runda på morgonen efter vi lämnat moa på dagis i alla fall. nej nu ska jag in i duschen när flickorna sover.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards