Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Besök

Av Kristina - 15 juni 2009 20:09

Idag var jag först på bvc för ett samtal som de tydligen har numera. Gjorde aldrig det efter moa var född men det var ett sätt för dem att hitta kvinnor som fått förlossningsdeperission tydligen. Dock var det inga "fel" på mig:-) utan jag blev godkänd. Känner mig som vanligt mentalt också förutom att man är trött emellanåt så jag hade varit förvånad annars. '

Efter det kom marina och hanna på besök. Så roligt att träffa dem det var allt för längesedan. hanna hade blivit så stor och det var verkligen fart i henne, förstår att mamma är trött efter en dag med henne:-) Men en härlig tjej var det. moa tyckte hon var lite jobbig när hon tog saker men efteråt sa hon att det var roligt att leka med hanna. Blir väl bättre när hanna blir äldre och kan leka mer. moa vill gärna sitta och pyssla och leka och i den ålder som hanna är har man ju liksom inte tid att sitta still. Också kul att få sitta och snacka lite skit och annat:-) vi kommer bort och hälsar på snart moa pratade om det hela eftermiddagen:-)

När de hade åkt hem for vi iväg till affären för att handla lite. Var inne en sväng på lindex för de hade tydligen 50% där. Hittade en body till molly rea. Hittade också supersnygga trekvarstbyxor till moa, dock var de inte på rea men hon var tvungen att ha något sådant. Och så hade de en body till molly som var fastsydd med en klänning, supersöt och så hade jag 30% rabatt på den vilket var bra. Sedan for vi hem och åt lite och nu sover båda flickorna. Henke jobbar eftermiddag denna veckan så nu är det tyst och lungt här och man kan slappa lite. På torsdag åker vi till öland för att vara där med henkes föräldrar i husvagnen över midsommar. Skulle tydligen inte bli så bra väder men för mig är det lagom med sol och 15-16 grader. är inte superförtjust i värmen speciellt inte med ett spädbarn. nej nu ska jag slötitta på tv lite.

 
 
Ingen bild

Marina

15 juni 2009 20:19

ni är så välkomna bort till oss! Vad roligt att moa gillade att leka med hanna!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards