Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Kvavt

Av Kristina - 23 juli 2009 10:25

Usch vad kvavt det var ute idag. Hoppas det blir lite åska så det försvinner. Idag har jag gjort avtryck av mollys fot. Fick i doppresent en tavla där man sätter in ett avtyck ev fot eller hand och sedan tolv foton ett från varje månad så kan man se utvecklingen på ett år. Jätterolig present. så idag gjorde vi avtrycket av foten sedan får jag framkalla lite bilder från varje månad men det gör jag när det gått några månader till annars blir det ju så dyrt.

Idag blir det till att ta det lungt tror jag. igår planterade jag ut blommor som jag haft i krukor på framsidan i rabatten där bak och så satte jag nya likadana fast små i kurkorna. Sedan rensade jag ogräs i trädgårdslandet, det såg inte klokt ut eftersom man inte haft tid att rensa där ochv i inte varit hemma. mennu ser det bra ut igen. behöver dock rensa lite bland morötterna de börjar bli stora nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards