Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Kristina - 4 oktober 2008 09:24

På lördagen var det ganska bra väder faktiskt så vi var ute och fixade en del plus att jagstädade inne och tvättade. Fattar inte att det alltid ska bli så mycket tvätt. Cyklade till affären för att hämta stödstrumpor jag beställt. Läkaren sa att om ens föräldrar har åderbrock har man ofta anlag själv att få det t.ex under graviditet så nu ska jag använda dem för att förebygga det är ju inge roligt att få det. Gick faktiskt jättebra att cykla det ska ju vara bra när man har foglossning. Var tvungen att gå en runda med alvin på em hade då mitt fina bälte och kände inget av foglossningen. Mår mycket bättre om jag får röra på mig ute.


På kvällen var vi på kalas hos moas kusin som fyllt 4 år. Moa tyckte det var så roligt att leka med barnen som var där. blev tacos och kladdkaka et var gott. Sedan var det ju stjärnor på is på kvällen. tyade inte titta på hela det höll ju på hur länge som helst. Nöjer mig nog med att titta på själva åkningen i fortsättningen så får man läsa på internet vem som åkte ut:-)

Ovido - Quiz & Flashcards