Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Kristina - 21 oktober 2008 19:00

Idag hade vi fotografering på mitt jobb. vi tar bara gruppbild för det blir så stressigt för barnen när man ska ta enskilt och de små vil inte gärna sitta själva. man hinner få bilder på barnen senare eller så kan man ju faktiskt ta själv. många föräldrar är dock ganska irriterade för att man inte gör det för de ser ju bara hur bra det är att vi gör det för då slipper de. tycärr är föräldrar ganska bekväma av sig idag tycker jag. jag är ganska ung men tycker ändå att många av de äldre föräldrarna är bekväma och tycker det är jobbigt att vara hemma med barnen om de är lediga eller sjuka eller liknande. njut istället av ert barn för tideng år fort och snart är det stor.

Av Kristina - 21 oktober 2008 18:58

Igår måndag hade vi föräldramöte på jobbet. Nästan alla barn hade en förälder där som var och lyssnade på oss. Vi berättade lite av det viktiga man måste dra, sedan hade vi bildspel och berättade om en dag på vår avdelning. sedan visade vi film när vi filmat barnen och det är ju alltid väldigt uppskattat. hade också utställning av saker barnen gjort. så skönt att ha det gjort nu så kan man tänka på annat. har som sagt varit väldigt mycket på sista tiden men det var sista kvällen på några veckor som man behöver vara på jobbet. skönt

Av Kristina - 21 oktober 2008 18:56

... satt jag med datorn i knät och surfade runt lite på barnsidor m.m Och helt plötsligt fick jag mig en kick långt ner i magen. bebis. åh vad glad jagb lev av att känna av den och jag är ehlt säker på att det var den för när jag kände kicken kom man med en gång ihåg hur det kändes med moa. det är ca 1 vecka tidigare än med moa. så skönt för man har ju varit lite nojjig. hoppas att det kommer mera snart men i början kan det ju vara en del dagar emellan.

Ovido - Quiz & Flashcards