Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Kalas

Av Kristina - 22 november 2008 14:41

Är helt slut i ryggen nu. Stod ju hela eftermiddagen igår och bakade och idag har jag städat, tvättat, dukat, fixat med maten inför ikväll och varit iväg och handlat lite. Så jag har stått nästan hela dagen så nu är jag trött. Tog en paus nu innan det är dax att hoppa in i duschen med moa. Henke är och fiskar och ska förhoppningsvis komma hem snart så det inte blir stressigt innan de kommer. Skulle varit duktig och gått en runda med alvin men känner att det får nog vara får ta en imorgon istället då är det ju lungt. Hoppas alla ni andra får en trevlig helg.


Marina- jag ska bjuda på flygande jakob. kommer ihåg att jag fick den hemma hos er någon gång när vi var små:-) väcker barndomsminnen.

 
 
Ingen bild

Marina

23 november 2008 19:01

flygande jacob är ju så gott oxå!
Va mysigt att du tänker på mig när du ska laga det...*ler*
hoppas kalaset gick bra iallfall! =)
Hoppas vi kan ses snart men jag har svårt att få ihop allt just nu, så bökigt!
men kanske när du inte jobbar så mycket!
Du måste ju få hem recepten oxå tills bebisen kommer!
Många kramar

 
Ingen bild

Marina

24 november 2008 15:14

hej
jag har utmanat dig på min blogg!
kram

 
Tina

Tina

24 november 2008 17:21

Har utmanat dig, kolla in min blogg!

http://www.tinaboos.bloggspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards