Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Förkyld

Av Kristina - 25 november 2008 18:37

Henke och moa har varit hemma idag med med ca 38 graders feber, stackarna. Mest synd om karlarna såklart, de blir ju såååå sjuka:-)

Själv vaknade jag i morse och var genomförkyld. Har varit täppt i näsan av graviditeten ett tag men nu var jag genomtjock. Hade ont i huvudet och har varit trött och tung i huvudet hela dagen. Usch inge roligt att jobba då. Hellre sjuk riktigt i ett par dagar så man är pigg sedan än att gå och vara såhär dassig i flera veckor men jag blir ju aldrig riktigt sjuk.

Får ta och vila till äntligen hemma ikväll:-) Vi har poppat lite popcorn och så ska jag nog ha lite julmust, får unna mig det idag.

 
 
Ingen bild

Marina

25 november 2008 19:25

Hoppas ni snart blir friska! Inget kul att vara sjuk ju!
Kram

 
tilla

tilla

25 november 2008 20:58

ok rolig ålder? jag pluggar till undersköterska och min dotter är 1 år och 8 månader. stora tjejen tycker jag;-)mvh Tilla

http://lillatilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards