Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Kalas

Av Kristina - 29 november 2008 18:01

Det gick bra att sova där uppe skönt faktiskt. och det var inga problem med att höra moa upp. det är ju så tyst om nätterna så det hördes tydligt. har varit lite gnällig om nätterna nu men det är väl för att hon är förkyld lite. På morgonen började jag röja ur klädkammaren vi har där uppe. den hade vi fyllt med allt sådant man ska ha men inte vet vart man ska göra av. så nu blev det en rejäl upprensning där inne. en hel del saker är sådant som bebisen ska ha sedan som spjälsäng, bilbarnstol m.m fick upp två hyllor med nätkorgar i som vi kan ha lite tshirts, strumpor m.m i. efter det fick jag vila för då hade jag ont i ryggen sedan var det bara att duscha och iväg till mina föräldrars. mamma fyllde år igår så vi skulle dit och fira henne idag. äta lite och sådär. stannade inte så länge då vi inte hade alvin med oss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards