Alla inlägg den 15 december 2008

Av Kristina - 15 december 2008 19:30

Måndag över. bara 4 dagar kvar att jobba:-)

slutade en timme tidigare idag så jag slutade ett för jag har timmar att ta ut innan årsskiftet skönt att komma iväg tidigare. for iväg med moa och handlade och var inne på lindex en sväng och fixade lite julklappar och skulle byta en kofta jag köpt. så svårt att hitta något fint att ha till jul och nyår med en mage. vill inte köpa för mycket som man inte kan ha sedan.

sedan hem och lämna sakerna och få henke med sig till byn för att handla mer julklappar och dricka till nyår. var inne på möbelaffären med för att se om de hade säng och skrivbord till moa men de hade inget.

hem igen så hittade henke en loftsäng på blocket här i olofström för 600kr. for iväg med en gång och köpte den. så imorgon blir det till att sätta ihop den. moa får klättra på en stege upp men går det inte så kapar vi ner den så den inte blir så hög i alla fall. moa ser fram emot den nya sängen.

har också satt upp julgardiner i köket och nya gardiner i moas rum. trött i ryggen och fogarna nu men får skylla mig själv jag kan ju aldrig bara vila.

Ovido - Quiz & Flashcards