Alla inlägg den 19 december 2008

Av Kristina - 19 december 2008 18:27

Nu har man jobbat sista dagen för detta året, äntligen. Fick lite julklappar av några av föräldrarna, roligt. blir oftast godis men det är ju alltid uppskattat. Har slagit in lite mer julklappar idag med, gjorde de flesta igår. Har två julklappar kvar typ.

Igår var vi med och köpte julgran som moa fick hjälpa till att klä. det var roligt men de flesta kulorna hamnar ju på samma ställe långt ner så man får smygflytta dem lite:-)

Nu ska det bli skönt att bara vara ledig ett tag. skönt för fogarna med känner att dem behöver vila lite. När jag börjar jobba igen går jag in i v 27, gud vad tiden går fort. imorgon är det v 24. magen den växer verkligen nu men nu börjar jag komma in i det igen och tycka att jag är fin, innan kände jag mig bara tjock och pluffsig. nu får ni ha en trevlig helg och fredagkväll alla som läser.

Ovido - Quiz & Flashcards