Alla inlägg den 27 december 2008

Av Kristina - 27 december 2008 13:37

har rensat ut skafferiet idag. det var en massa där som gick och slänga. blev en hel hylla fri. henke ska börja med gi igen nu, vi körde det innan sommaren och gick ner ganska mycket. nu ville han börja igen, jag får ju inte köra rivstart och utesluta alla kolhydrater eftersom jag är gravid men man kan äta ganska mycket efter det ändå och göra mat till oss alla och så får henke utesluta ris eller liknande. godis och sådant är ju bara bra att man skippar. så skönt när man håller på båda för då peppar man varandra annars är det lätt att man inte har styrkan att stå emot. så var vi och handlade lite nytt som man måste ha med så nu kör vi. vi får ha en synddag på nyår bara:-)

Av Kristina - 27 december 2008 13:34

Igår var det visst 4 år sedan tsunamin i thailand med omnejd var. satt och kollade på lite dokumentärer som handlade om det. hade ju inte barn själv när det hände, var visserligen gravid men det var nog svårt att sätta in sig i hur det kännsdes för dem då. men nu när jag såg det så blev jag så ledsen. tänk om moa hade gått bort av någon anledning, usch så hemskt. det var som några sa att man hade bara velat dö då, men man gör väl inte det utan på något sätt går livet vidare.

Av Kristina - 27 december 2008 13:33

Tyckte inte alls det var lika bra som det var förra omgången det gick. vi tittade inte ens klart på det. Tyckte inte körerna var speciellt bra eller rättare sagt var det väl upplägget som inte var bra. och vad var det för en klänning gry hade fått på sig, den var ju asful. hon brukar alltid vara så snyggt klädd. fick för mig att jag läst någonstans att hon var gravid igen, kanske det hon försökte dölja i så fall.

Ovido - Quiz & Flashcards