Alla inlägg den 14 september 2008

Av Kristina - 14 september 2008 18:20

Idag är det tydligen trädgårdens dag så vi åkte iväg till en plantskola i närheten. De bjöd på kaffe och så fick man muggen också. Fina var dem faktiskt med deras logga på, gratis är alltid gott:-) Köpte ljung och silverk som jag ska ha i våra balkonglådor så det inte ser så tomt ut på vintern och så köpte sambon bambu som är meningen att den ska växa och täck brunnen på tomten så den inte syns så mycket.  Köpte även några häckplantor till. Klippte ner den i våras för den var så dåligt skött och då behövdes det fyllas på mellan vissa plantor. Men nu är den jättefin och har tagit sig bra. Ska gå en runda nu, se om jag får med sambon sen blir det chokladpudding till tv:n, mums:-)

Av Kristina - 14 september 2008 18:19

Okay skaffar en ny blogg igen. hade en för ett tag sedan men kände inte att jag hade tid eller något speciellt att skriva om. Nu är jag dock gravid så nu tänkte jag skriva om det och så börjar hösten nu så då har man kanske mer tid att skriva.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards