Alla inlägg den 23 september 2008

Av Kristina - 23 september 2008 19:09

Henrik min sambo jobbar på finnveden här i olofström. Tyvärr har de ju mycket med volvo att göra och nu när de sagt upp hur mycket folk som helst så kom det idag att finnveden med ska säga upp personal. Usch blir orolig att han ska få gå. Vi kommer inte att klara oss om jag ska vara mammaledig och han arbetslös, då får vi flytta och det vil jag verkligen inte. Började fundera att jag kanske får börja jobba så fort som möjligt igen sedan så får henke vara pappaledig. Och så får vi kanske sälja den ena bilen, behöver ju faktiskt inte ha två då heller. Man ska inte ta ut något i förskott men man börjar ju tänka. Det är så typiskt sverige. De säger upp folk överallt tillslut finns det ju inga jobb i sverige vad ska då alla göra?


Annars har det varit en okay dag. Härligt höstväder var det. Ska kolla på idol kl 20 och och sedan är det en svensk kriminalserie på tv, maria wern främmande fågel tror jag den heter den var bra så den ska jag se.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards