Alla inlägg den 19 september 2008

Av Kristina - 19 september 2008 18:35

Efter en natt med sömn och upp tidigt igen som vanligt var man lite mör. Ännu en dag på jobbet. Ganska jobig faktiskt. Mycket personal borta så jag och kollegan fick ha 10 små till lunch själva. Ingen barnlek det inte:-) sedan hade vi 9 av dem till mellanmål med och efter det var man trött. Kände när jag kom hem att jag kände av fogarna. Både i ljumskarna och mitt i nedre delen av ryggen bak. vet helt säkert att det är foglossning eftersom jag fick det ganska tidigt med moa med. Så tråkigt att få det så tdigt bara och hoppas verkligen inte att det kommer att påverka jobbet. Lyfter dem så lite jag kan men det blir en del ändå. Får bättra mig ännu mer.


Nu blir det lite att kolla på intenet medan moa kollar på björnbröder sedan ska vi kolla på diggilo och äta godis. skönt att bara slappa nu.

Av Kristina - 19 september 2008 18:31

Igår var det en lång dag på jobbet. Först började jag 7.30 och det var full rulle som vanligt hela dagen. jag och min kollega var ute i skogen med några barn och plockade barr som vi ska göra myrstackar av. Tyvärr hittade vi ingen riktigt som de kunde se men det var trevligt ändå. Sedan var det veckomöte och annat och kl 16 slutade jag. Men jag skulle vara kvar så det var bara att gå in och äta något och sedan åka in till karlshamn. Skulle gå på föreläsning mellan 18-21. Som tur var var det en riktigt riktigt bra föreläsare, rolig och tänkvärd om hur man bemöter andra människor.


Innan dess så var jag uppe på miljö för att kolla när de har rea på vagnar men det hade dem redan haft tyvärr. Funderar på en emmaljunga cerox. skulle vara 12 veckors beställningstid i vår på den så vi måste typ beställa i slutet av nov början av dec då. men vi har lite tid att fundera. Var sedan inne på vero moda och hittade en snygg tunika som döljer den växande magen lite med och som jag kan ha imorgon när vi ska på 40-års kalas. Det var bra.


Hemma 21.30 ungefär och då var det bara rakt i säng.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards