Alla inlägg den 21 september 2008

Av Kristina - 21 september 2008 17:16

Hade som sagt riktigt ont i nedre delen av ruggen och lite i ljumskarna igår efter att ha stått mycket och suttit på trästolar. Så idag när vi kom hem så letade jag upp ett bälte jag hade runt höfterna förra gången. Ska försöka ha den så mycket som möjligt och så ska jag ringa sjukgymnasten imorgon för att höra om dem har lite tips. Har glömt en del av vad som gällde sedan förra gången. Tyvärr är det ju inget som kommer att försvinna förrän bebisen är född men man kan ju försöka att lindra den. Nu ska moa och jag mysa medan henke spelar innebandy:-)

Av Kristina - 21 september 2008 17:14

Efter vi kommit hem idag åkte vi iväg och tittade på en eu-moped henke ev skulle köpa. det blev att han köpte den sedan fick han köra hem med den medan jag körde och handlade:-)

Av Kristina - 21 september 2008 17:08

Helgen har vi tillbringat iväg. Igår lördag hämtade mamma moa för hon skulle sova hos dem. Vi packade in oss i bilen med övernattningskit och åkte till nättraby där henkes bror bor. Det skulle vara 40-års fest för honom. Vi var där nere vid 13 tiden. Det var mycket hych-hych och ingen visste vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Efter mycket om och men så hamnde vi i karlskrona och skulle åka med en av båtarna som går i skärgården där. Då skulle de gifta sig också på båten. de var så fina och det blev så bra. Först vigsel och sedan lite mat och bröllopstårta. Efter det var det hem till deras hus en sväng och de åkte iväg med limousin och sedan var det ner till festlokalen i nättraby där 40-års festen skulle va på kvällen. Ett 50-tal personer var där. Jättegod mat och en del skojiga påhitt. Själv satt jag mest när de andra dansade hade så ont i ryggen av fogarna efter att ha stått en hel dag nästan. Jag och svägerskan stack hem till huset vid halv två på natten och la oss då var vi färdiga. de andra kom vid halv fyra och åt bullens korv och förde liv:-) innan de somnade. Var uppe allihopa vid nio i morse och åt frukost tillsammans innan vi åkte hem och hämtade moa.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards