Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Kristina - 4 januari 2009 17:04

Vi har varit iväg till möbelaffären idag för att köpa puffar eller kuddar som man kan ha som både fotpall eller sittkudde. Ska ha dem under soffbordet i storarummet så man har lite mer sittplatser när det kommer många som vill sitta. Också supersköna att ha som fotpall speciellt nu när man är gravid:-)

Av Kristina - 4 januari 2009 12:36

Var -10grader i morse när vi vaknade men så härligt väder. Henke stacka upp med en kompis till en sjö precis ovanför vårt och skulle fiska på isen. Moa och jag klädde med på oss och gick upp. Härligt var det har saknat att ut och gå. Det gick inte fort men det gick. Har dock lite ont nu fastän jag tog panodil och hade mitt bälte på mig och tog det lungt men jag får väl offra mig en gång. Solen skiner och det glittrar i snön och det var nästan 1 dm is på sjön. härligt.

Av Kristina - 4 januari 2009 12:35

Här kommer bilden jag lovade på moa i sina prinsesskläder hon fick av tomten.

V26

Av Kristina - 4 januari 2009 12:34

Igår gick jag in i v 26 och som vanligt glömde vi ta kort då men gjorde det idag istället så det kommer nu. Mår bra förutom fogarna, ska bli intressant att se hur de blir nu när man börjar jobba igen. Har också mycket sammandragningar men det var helt ofarligt enligt bm så länge de lugnar sig om man vilar och inte gör ont.

Ovido - Quiz & Flashcards