Alla inlägg den 18 januari 2009

v28

Av Kristina - 18 januari 2009 14:32

Gick ju in i v28 igår med. tideng år fort. nu är det bara 90 dagar kvar till beräknad förlossning och 6 veckor kvar att jobba. ska bara jobba feb ut sedan ska jag vara hemma. skönt. hoppas det blir bättre väder då så man kan vara ute med moa lite. en busig bebis i magen är det, i natt vaknade jag av att den bökade för fullt och så hade den nog hicka för hela magen hoppade rytmiskt:-)

Av Kristina - 18 januari 2009 14:28

Nu är jag bättre, ingen feber i alla fall dock är jag helt genomförkyld men det blir jobb imorgon i alla fall. Har ju inte så långa dagar eftersom jag är sjukskriven så det ska nog gå. sammandragningarna och fogarna är lugnare nu efter mycket vila i alla fall.

Henke är och fiskar borta i ronneby idag, de har en tävling han är med i. Hade väl gått ganska bra sa han de var visst på väg hem nu. Skittråkigt väder idag, ruggigt och disigt. Det regnar smått smått, låg lite snö efter natten men den är nästan borta nu.

Moa och jag var en sväng nere på ekohallen för att se om de hade något roligt var tvungen att komma ut med. De höll visst på att möblera om och sådär så det var ganska rörigt och tyckte inte jag hittade något speciellt. Moa och fick klistermärken och en leksaksfigur. klistermärkena var roligast och så en bok till det som hon kan sätta dem i så nu får man väl bara köpa klistermärken, med my little pony på, ska det också vara:-)

Ovido - Quiz & Flashcards