Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Skåprens+GI

Av Kristina - 27 december 2008 13:37

har rensat ut skafferiet idag. det var en massa där som gick och slänga. blev en hel hylla fri. henke ska börja med gi igen nu, vi körde det innan sommaren och gick ner ganska mycket. nu ville han börja igen, jag får ju inte köra rivstart och utesluta alla kolhydrater eftersom jag är gravid men man kan äta ganska mycket efter det ändå och göra mat till oss alla och så får henke utesluta ris eller liknande. godis och sådant är ju bara bra att man skippar. så skönt när man håller på båda för då peppar man varandra annars är det lätt att man inte har styrkan att stå emot. så var vi och handlade lite nytt som man måste ha med så nu kör vi. vi får ha en synddag på nyår bara:-)

 
 
Ingen bild

Marina

28 december 2008 18:25

Tycker GI är bra man märker resulatat och det är god mat!
Roger har gått ner nästan 10 kg och jag 2-3..
Ha det bra och gott nytt år önskar jag er!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards