Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Kristina - 2 februari 2009 19:36

Så var det måndag igen och idag har vi verkligen haft fullt upp på jobbet. alla barnen utom en var där vilket medför 13 barn och 11 av dem var till lunch. det är jobbigt speciellt när tre är nyinskolade och måndagar är alltid värst för dem när de varit hemma med mamma och pappa hela helgen. sedan var det matråd jag skulle gå på och allt annat som ska tänkas på. Slutade redan 13.30 men jag hade så ont i ryggen då.

Hämtade moa och sedan skulle vi handla och när jag skulle betala så var det något fel på linjen så jag kunde inte betala med mitt kort utan fick packa ner allt i kassarna och ställa dem i vagnen och sedan sno iväg till banken och ta ut pengar. Tillbaka till affären och betala och sedan hem.

Sen är det det vanliga när man kommer hem plocka undan, laga mat osv. Helt färdig nu och ont i rygg och fogar. har en hel del sammandragningar eftersom jag varit igång så mycket. som tur är så börjar jag inte förrän 11.30 imorgon så då hinner jag vila.

Ovido - Quiz & Flashcards