Alla inlägg den 6 februari 2009

Bm

Av Kristina - 6 februari 2009 18:39

Idag var jag hos barnmorskan igen. Alltid lika roligt. Hjärtljuden var bra och bebis ligger med huvudet ner men är rörlig men hon trodde inte att den skulle ändra ställning eftersom det börjar bli trångt nu och det märker jag sannerligen. det är väldigt roligt att ha fötterna under mina revben.

Järnvärdet hade stigit från 110 till 129 på två veckor vilket är jättebra så jag behöver bara fortsätta med en järntablett. Hade lite bakterier i urinen så hon skulle skicka det på odling så jag inte har urinvägsinfektion för det kan tydligen reta fram sammandragningar och det har jag ju en hel del fortfarande. Ska till läkaren på tisdag för ny koll, spännande och nervöst.

Ny vecka imorgon igen, tiden går fort.

Ovido - Quiz & Flashcards