Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Kristina - 12 februari 2009 08:56

Idag börhar jag inte förrän kvart i elva, skönt. dock ingen sovmorgon för moa har fått rethosta så hon vaknade innan sju med det och så skulle hon iväg till dagis så det var ändå upp med henne. henke körde iväg med henne sedan skulle han på jobbmässa i oloström. så nu är man hemma själv, alltid lika konstigt van att alltid ha moa runt sig eller bägge.

forstätter att snöa idag, oj vad det snöade igår men fint blev det ju. hoppas det får ligga lite nu så barnen kan åka lite pulka. fast jag hade sett fram emot mer vårkänslor egentligen:-)

Av Kristina - 12 februari 2009 08:49

 OM mig

1. Hur mycket är klockan just nu? 08:49

2. Namn? Kristina

3. Vart bor du? Jämshög

4. Hur många barn vill du ha? Jag har ett och ett till på väg sedan får det vara bra:-)

5. Vill du gifta dig? Ja när henrik får tummen ur.

6. Har du ätit sushi? smakat en gång och det var inge gott.

7. Favoritglass? vaniljmjukglass

8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? nej de tog slut i morse annars cornflakes

9. Humör? lugn

FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej

2. Har du en hund? Ja, alvin släthårig foxterrier

3. Sover du helst själv eller med någon? helst med henrik bredvid men är han iväg får det gå.

4. Tror du på spöken? Nej men andar som säger hej då på efter de dött.

SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Nej

2. Skulle du vilja väga mer? nej men vara mer vältränad

3. Skulle du vilja ha sex nu? inte just nu, dåligt med sexlust när man är gravid:-)

KAN

1. Kan du röra på öronen? nej

2. Kan du slicka dig på näsan? nej, men kunde innan jag piercade mig i tungan.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja tror det

4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja det kan de

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nej, haha 

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, kör hellre

7. Kan dina vänner lita på dig? absolut!

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? nej, men i tungan igen.

9. Kan du suga? jajamen:-)

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja men det beror på vilken affär jag är i.

HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, när jag piercade mig i tungan

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja

4. Har du någonsin haft sex med någon? ja

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ingen aning men det har de säkert

6. Har du varit full den här månaden? Nej inte sedan i sommras.

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej ska strax göra det.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? japp

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? jadå:-)

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej faktiskt inte

13.Har du haft sex med mer än tre personer? nej

14.Har du ljugit på någon fråga än då? nej

Jag utmanar ALLA som läser!

Ovido - Quiz & Flashcards