Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Kristina - 10 februari 2009 18:19

Så var det ny vecka igen. Hann inte skriva igår för det var fullt upp hela dagen. först började jag jobba redan 7 och när jag slutade vid 14 så var det ingen mening att åka hem för på kvällen skulle vi ha personalmöte på jobbet. sånt man är illa tvungen att göra med jobbet. så jag var inte hemma förrän efter halv nio och då var man trött.


Idag har det varit läkaren först men som tur var började jag inte förrän halv tolv. men när vi gick från läkaren small det till i ena benet och jag fick så ont så jag kunde inte stödja på det. har haft så till och från hela dagen sedan. det går över på ett par minuter men under tiden kan jag knappt gå på benet. det är väl någon nerv som hamnat i kläm så jag hoppas det är över till imorgon för det är svårt att jobba när man är sådan.

Av Kristina - 10 februari 2009 18:17

Idag var jag hos läkaren igen för att kolla så jag inte börjat öppna mig och för fortsatt sjukskrivning. Var nervös innan men det är jag alltid när jag ska till läkaren men allt var som det skulle och hade inte börjat öppna mig något. vet fortfarande inte om jag har uvi eftersom odlingen inte var klar än. Blev fortsatt sjukskriven 25% feb ut och efter det ska jag ju ta semester och föräldradagar så slipper jag bråka med försäkringskassan om sjukskrivningen. vet fortfarande inte om den har gått igenom som jag redan varit sjukskriven. tänkte vänta någon vecka till sedan ska jag ringa till dem för då har de fått in de nya papprena med. så tråkigt att behöva gå och oroa sig för sådana saker.

Ovido - Quiz & Flashcards