Alla inlägg den 7 mars 2009

v35

Av Kristina - 7 mars 2009 17:09

Idag går jag in i v 35 och har nu gått 34+0 veckor. alltså har jag gått en dag mer än vad jag gjorde med moa hon är född i v 33+6. Känns skönt att den vill stanna längre den här gången för den får gärna stanna till v 38 i alla fall dock känns det också som man går på övertid eftersom jag aldrig gått så här länge än.

har tagit kort på magen men det får vänta tills kameran fungerar igen. den vi brukar ha hade gått sönder i morse när vi skulle ta kort så vi fick ta en gammal och då kunde jag inte föra över bilderna till datorn. har beställt en ny bättre men den kommer väl i veckan. tur dock att den andra gick sönder nu så det inte hade hänt på bb så står man där utan kamer. tur i oturen kan man säga.

nej nu ska jag duscha efter träningen och fixa lite mat känns det som och sedan blir det väl andra chansen ikväll:-)

Ovido - Quiz & Flashcards