Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Kristina - 8 mars 2009 12:09

Hur i hela fridens namn tänker folk när de röstar. de kan ju inte mena att snälla snälla är någon bra låt. och den där internationell juryn kunde man ju ge sig på att de skulle välja en som sjunger på grekiska. ska man representera sverige ska man sjunga antingen på svenska eller engelska inte grekiska. det gör ju dem från grekland. och det är ingen rasism utan tycker att det ska vara landets språk.

jag hoppas i alla fall att antingen måns eller emd vinner i finalen.

Boa

Av Kristina - 8 mars 2009 12:07

Idag har jag hamnat i en boadag igen. Fick helt plötsligt för mig att jag skulle städa lådor och hyllor m.m i köket. Har tagit en stund och lite ont i fogarna fick jag men nu är det klart. Flyttade också undan två soffbord och moas växasäng som stod i det blivande bebisrummet. ville ha väck dem innan så henke fick ta i lite. ska ha kalas på söndag för moa med ju så då får vi sätta alla barnen där inne har inte plats till alla annars.

Ovido - Quiz & Flashcards