Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Kristina - 29 mars 2009 11:34

Vaknade idag med mycket ont i fogarna, både fram och bak och så strålar det ner i ljumskar och ben. suck. idag blir det vila som gäller. anledningen är att jag suttit stilla två kvällar i rad på inga bra stolar. då blir det såhär. i fredags var ju svärföräldrarna här så då satt jag hela kvällen i samma stol och igår var vi på kalas hos dem så då satt man också hela kvällen på ännu mindre bekväma stolar. behöver kunna byta stol eller lägga mig ner emellanåt för det underlättar. och så använda min tens men glämde den i fredags och igår kunde jag inte ha den med mig. jaja det lättar väl.

har en del sammandragningar idag med som känns som lättare mensvärk. får de vad det blir av det men säkert inget. även om man önskar:-)

Ovido - Quiz & Flashcards