Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Kristina - 19 mars 2009 09:36

Ska snart gå ner och träna en stund på maskinen, moa får kolla på en film så länge. Ska fixa kokt potatis och dillkött till middag idag, låter väl gott. henke är och fiskar idag med så vi får äta själva. i eftermiddag ska vi ner till asarum och min jobbarkompis som ska ha 5 veckor efter mig, hon är heltidssjukskriven så vi ska träffas och fika lite och barnen leka lite. Skoj. sedan är väl denna dagen med slut. dagarna går så himla fort tycker jag. härligt väder idag med så vi får väl hinna ut en sväng emellan också:-)

Av Kristina - 19 mars 2009 09:34

Idag har moa och jag varit hos tandläkaren. de ringde igår och hade fått en ledig tid så vi vard är nu på morgonen. det tog typ 10 min bara de räknade tänderna och kände på dem så de var okay och allt såg bra ut. till och med jag fick beröm för att vi borstar dem så bra:-) sedan fick hon ett klistermärke och det var ju höjdpunkten för henne:-)

Ovido - Quiz & Flashcards