Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Kristina - 10 mars 2009 08:53

Har lämnat moa på dagis, har inte varit där sedan onsdag förra veckan eftersom hon blev sjuk och igår var vi hos bvc för 4-års kollen och då fick hon vara ledig så hon tyckte det var roligt att komma dit igen. nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag kan köra och klippa mig. det är verkligen på tiden för håret börjar bli långt och vill inte riktigt som jag vill så det ska bli skönt.

Av Kristina - 10 mars 2009 08:50

Igår kom tens-apparaten med posten, äntligen. Min bm hade beställt den för flera veckor sedan men fattar inte vad de gjort som gör att det tog så lång tid, hon fick ringa igen och kolla med dem. kommer ju från hjälpmedelscentralen i karlskrona. jaja nu fick jag den i alla fall. jag ska ha den mot foglossningen nu i början och sedan är det tydligen bra under värkarbetet med. det är plattor man fäster på kroppen som skickar ut elektrodiska singnaler, det känns ungefär som tusen nålar fast inte så ont tyckte inte jag. satte dem i ryggslutet igår och det tog verkligen bort en hel del av foglossningen och kan tänka mig att den kan vara bra i början av värkarbetet i alla fall. sedan gör det väl så ont ändå så man glömmer inte det för att den är på:-)

Ovido - Quiz & Flashcards