Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

söndag

Av Kristina - 22 mars 2009 14:16

Idag fick vi sovmorgon, moa vaknade inte förrän vid kvar i nio. blev helt chockad när jag tittade på klockan för hon brukar alltid sova som längst till halv åtta i vanliga fall. men det var skönt att man fick vila ut lite. varmt var det ute idag även om solen inte ville komma igenom molnen så efter vi ätit frukost gick vi ut i trädgården. jag planterade påskliljorna vi köpte i fredags, de blev jättefina även om de inte blommar ännu men det ska de ju göra till påsk. sedan har vi räffsat lite löv som henke har eldat och städat lite allmänt i trädgården. framåt ett nu dock så blev det kyligare så då gick vi in för att äta och nu vilar jag rygg och fogar för jag fick ganska ont av att vara ute och greja även om det var skönt. henke ska snart iväg och spela innebandy så då ställer jag mig nog på träningsmaskinen en stund. fortfarande ingen känning av att bebis är på g.

 
 
Ingen bild

Marina

23 mars 2009 21:07

fattar inte att du orkar hålla på så mycket som du gör men visst är det bra att röra på sig oxå...
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards