Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Fortfarande kvar

Av Kristina - 30 mars 2009 19:10

Ingen bebis fortfarande, man går bara och väntar nu. Hade sammandragningar med jämna mellanrum hela dagen igår som gjorde ont detta trots att jag vilade i princip hela dagen. Dock var det bättre med fogarna när jag fick vila. Det la sig dock när jag skulle sova på kvällen och inga känningar inatt. Idag har det varit en hel del sammandragningar men inte lika mycket som gjort ont. Det är ju med skräckblandad förtjusning som man ser fram emot att ha riktigt ont. Man vill ju det för att få bebis men samtidigt vet man hur jädra ont det gör. Hoppas bara man hinner få någon smärtlindring denna gången. Nu blir det nyheter och sedan familjen annorlunda. Då ska man inte tycka synd om sig själv, hur de får ihop det är ett mirakel ibland tycker jag.:-)

 
 
Tina

Tina

30 mars 2009 20:16

Spännande och se om bebisen kommer snart! Hoppas det är bra med Er! Kram

http://tina-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marina

31 mars 2009 12:18

då kanske det kommer en liten bebis snart, spännande! Men det är ju drygt att vänta...=)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 25 februari 2012 15:46

Kommer i fortsättningen att blogga via en annan blogg för att jag ska kunna göra det via mobile också. Den heter khmmka.wordpress.com   Häng med mig nu:-) ...

Av Kristina - 23 februari 2012 20:40

   

Av Kristina - 23 februari 2012 20:39

   

Av Kristina - 21 februari 2012 19:42


  Hittade ett recept på internet på proteinbollar. Typ som chokladbollar fast mycket nyttigareutan smör och socker och liknande. Dessa kan man ha som mellanmål. Gjorde en omgång ikväll och de blev riktigt smaskiga   ...

Av Kristina - 11 februari 2012 13:44


  Henke har köpt proteinpulver till träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards